fleimio-verkkokauppa / fleimio online shop

TOIMITUSEHDOT / TERMS OF USE

Tilaamalla tuotteita käyttäjä vakuuttaa tutustuneensa näihin ehtoihin, hyväksyy ne ja sitoutuu noudattamaan niitä. Tuotteiden hinnat (€) on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Hintoihin lisätään toimituskulut. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa 24%. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

When a person (referred to hereinafter as the User) completes the registration process or orders product/s, he or she agrees to this Agreement.
Prices (€ ) of the products can be seen in product presentation. Prices do not include delivery. Prices include Finnish 24% value added tax (VAT). Taxes can be seen in shopping basket and in order confirmation.

MAKSUEHDOT / TERMS OF PAYMENT

fleimio-verkkokaupassa voi maksaa pankkisiirrolla (bank transfer)  tai pankki- ja luottokorteilla. Pankkisiirto maksetaan suoraan fleimio-verkkokaupan tilille. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana pankki- ja luottokorttien osalta toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan (fleimio).

you can pay by bank transfer – or by using online payment services (Finnish banks) & credit card payments (Visa, American Express, Mastercard) by the Paytrail.
The bank transfer will be sent to you by fleimio. Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the fleimio. For product reclamations, please contact directly fleimio customer service.

Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181 830
Business ID 2122839-7

TOIMITUSKULUT / DELIVERY COSTS

Toimitusmaksun suuruus riippuu tilattavien tuotteiden arvosta ja painosta sekä toimitusmaasta.  Toimitukset tapahtuu Suomessa Matkahuollon toimesta. Toimitukset Eurooppaan tapahtuu United Parcel Services (UPS) palvelun kautta. Mikäli tilatut tuoteet toimitetaan Sveitsiin tai Norjaan, tulee 24 €  lisäveloitus tehtävästä vientiselvityksestä.

The cost of delivery depends on the value and weight of the order and about the country where the ordered products are to be delivered. In Finland, the deliveries will be made by Matkahuolto. Elsewhere, the deliveries will be made by United Parcel Services (UPS). When the deliver to address is in Norway or in Switzerland, there will be extra cost because of customs clearance. 

TOIMITUS / DELIVERY

Suomessa lähetämme tilaamasi tuotteet Matkahuollon palveluna ja muihin maihin UPS palveluna. Tilattujen tuotteiden nouto pyritään järjestämään mahdollisimman pian, useimmiten 24 tunnin sisällä kuluessa tilauksesta.  Toimitusaika on Suomessa arviolta kaksi päivää – muuten Euroopassa noin 5 päivää. Vahvistamme toimitusajan sähköpostitse, mikäli toimituksessa on viiveitä. Kaikki Fleimio verkkokaupan toimitukset EU-alueella on vakuutettuja. Palvelun tarjoaja (Matkahuolto & UPS) ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Tilatut tuotteet toimitetaan kotiin asti.

Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun välittömästi yhteydessä. Toimituspalvelujen tarjoajat (mm. Matkahuolto, UPS ja Postnord) varaavat itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksinä.

In Finland the ordered products shall be delivered by Matkahuolto and in all other countries via UPS. If ordered items are in stock – the pick-up will be arranged  in 24 hours after having received your order. Delivery time in the Nordic Countries is 3-4 days and in Central Europe approximately 5-7 days. However, it naturally depends on the country where you are from. We shall select the best suitable freight company for your order. If the delivery time is longer, i.e. the ordered product is out of stock, we shall send you an e-mail about estimated time of arrival.  The ordered products will be delivered to your home. 

Delivery service provider or fleimio shall not be liable for delays in performing or failure to perform this Agreement or any obligations hereunder, which are directly attributable to causes beyond its reasonable control (force majeure).  

PALAUTUSOIKEUS / RETURN POLICY

Teillä on oikeus peruuttaa tekemänne tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Palautusoikeus ei koske mahdollisia yritysasiakkaita. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille (fleimio, Kuovintie 3, 04320 Tuusula (info@fleimio.com)) päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää tilausvahvistuksen liitteenä olevaa peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tilatut tuotteet takaisin tai kunnes olette osoittanut lähettäneenne tilaamanne tuotteet  takaisin.

Teidän on lähetettävä tilaamanne tavarat alkuperäisissä pakkauksissa takaisin Fleimion määrittelemän kuljetusyrityksen toimesta (Matkahuolto tai UPS) viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamis-ilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessa ja muuttumaton.

You have right to cancel your order (this agreement) in 14 days without any reason. Return policy does not apply to orders made by institutions or companies.
 Cancellation deadline is 14 days after you have received the goods. In order to use your cancellation right, you need to inform us (fleimio, Kuovintie 3, 04320 Tuusula, Finland (info@fleimio.com)) about your decision to cancel this agreement (e.g. by post letter or by e-mail). You may use the cancellation form sent to you as an enclosurement in order confirmation. It is enough if you will send us your cancellation before the deadline of the cancellation period.

If you decide to cancel this agreement, we shall return all your money as soon as possible – latest 14 days after having received your cancellation notice. We shall return the money the same payment method you used when buying our products unless you agree using other method. No extra monetary costs will occur to you. We may wait till we have received the bought products back or when you have clearly indicated that you have sent the products back to us.

You need to send the ordered items in original package back by a freight company dedicated by fleimio online store (Matkahuolto or UPS) as soon as possible, no later than 14 days after having done the cancellation notice. We need not to worry about the set period of time, if you shall send the products back before the 14 days deadline. Returned product shall be unused, in good shape and in original packaging.

TUOTEVIRHEEN KORJAAMINEN / FIXING PRODUCT DEFECTS

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta sähköpostitse (info@fleimio.com) virheilmoituksen ja palauttaa vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena Suomessa Matkahuollon tai muualla EU:ssa fleimio-verkkokaupan valitseman palvelun tuottajan kautta. Toimitusmaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ensiksi ilmoittamaan, onko kyseessä kuljetuksen aikana tapahtunut vioittuminen (toimitukset ovat vakuutettuja) ja toiseksi, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

If the delivered product is defect, customer is asked to do a defect product noticement to e-mail (info@fleimio.com) stating 1) is the reason for defect a transport or manufacturing and 2) do customer want money back or a new product in return – and 3) return the defect product. Returning the defect product shall be done via Matkahuolto in Finland and via service partner selected by the fleimio online store in the rest of EU. There is no transport cost when returning a defect product. If the customer wants to have money back, we kindly ask to send us the account number.

RIITOJEN RATKAISU / JURISDICTION AND SETTLEMENT OF DISPUTES

Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvotteluteitse sopia, ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.

This User Agreement will be interpreted, construed and enforced in all respects in accordance with the laws of the Republic of Finland. Any contractual disputes are primarily settled through negotiations, in other cases disputes are settled at the Helsinki District Court, Finland.

Shopping Cart

  • No products in the cart.